CHAT MED OS
Kundeservice
    Regovs internetshop i Thorning

    Alle handler er underlagt dansk lov og indgås på dansk eller engelsk via hjemmeside regovs.dk, regovs.se eller regovs.com og foregår mellem dig, som kunde, og

    Regovs.Com APS

    Højgårdsvej 25 - Port 5

    Thorning, 8620 Kjellerup, Danmark

    E-mail: info@regovs.dk

    Tlf.: 61515300 - Mobilepay til: 98368

    CVR-nr. 34225362


    Betaling

    Der kan betales med følgende:

    Viabill, mobilepay, EAN betaling for offentlige virksomheder, bankoverførsel.

    Kreditkort: Visa/Dankort, e-dankort, Visa, Visa-elektron og Mastercard.


    Reservation af beløb:

    Betaler du med Visa, visa-elektron, mastercard eller mobilepay, reserveres købsbeløbet på din konto indtil:

    1. Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller

    2. Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

     

    Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

     

    Vi tager ikke kortgebyrer.

    Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.

    Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

    Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

     

    Ved bankoverførsel, check el. lign. er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

    Danske Bank

    Reg.nr. 3409 Kontonr 0011074340

    Eller Mobilepay til 98368

     

    Elektronisk faktura - KUN offentlige virksomheder:

     

    Virksomhed som ønsker faktura i forbindelse med EAN nummer.

     

    Bankoverførsel udland

    IBAN kontonummer: DK4030000011074340

    BIC (SWIFT-adresse) DABADKKK

     

    Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

     

    Priser:

    Priser vises inklusive dansk moms og alle andre afgifter.

     

    Levering:

    Vi afsender din ordre inden for 0-1 hverdage. Ordre som bankoverførsel afsendes 0-1 hverdage efter at vi har registreret din indbetaling.

    Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering, hvis ikke andet aftales.

    Ordrer leveres i pakke til GLS-pakkeshop. Hvis Regovs ikke kan afsende ordren inden for den herover lovede frist kan du annulere ordren.

     

    Fragt i Danmark:

    • Ordre kan sendes for 39 kr. til GLS-pakkeshop
    • Ordre sendt som privatpakke eller erhvervspakke kan altid tilkøbes for 59 kr. på ordre under 599 kr. og 25 kr. på ordre over 599 kr.

    Fragt Udland:

    Oversøiske og udenlandske destinationer betaler fragt efter gældende takster hos GLS. Disse takster er indlagt i vores system, og du vil altid få fragten oplyst inden du bestiller. Du kommer aldrig til at betale mere end det af systemet beregnede. NB! Regovs.dk sender ikke pakker med luftpost.

    I øjeblikket levere vi varer, produkter, julegaver og gaver til følgende lande:

    Danmark, Finland, Færøerne, Grønland og Island .

    EU lande er incl. 25% dansk moms.

    Grønland, Island, Færøerne, og andre lande uden for EU er excl. 25% moms 

     

    Fortrydelsesret

    Du har som forbruger 365 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

    Ved erhvervskøb (Engrosordrer) er der ikke fortrydelsesret.

     

    Fortrydelsesfristen udløber 365 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 

     

    Du skal inden 365 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail info@regovs.dk eller ved at benytte fortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

                   

    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

     

    Returnering

    Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

    Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

    Fortrydelse af en del af købet
    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.

    Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

    Varer undtaget fortrydelsesretten

    • Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

     

    Du mister din fortrydelsesret, hvis;

    -  du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

     

    Varens stand, når du sender den retur

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

     

    Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

     

    Uafhentede pakker:
    Hvis ikke du henter pakken og den bliver sendt retur til os, så vil du blive opkrævet de reelle fragtomkostninger for returforsendelsen. Ved fortrydelse vil disse blive modregnet i det beløb du ellers skulle have retur.

     

    Tilbagebetaling af købsbeløbet

    Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

     

    Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

     

    Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

     

    Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

    Regovs, Højgårdsvej 25 - Port 5, Thorning, 8620 Kjellerup, Danmark.

     

    Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mandag til torsdag ml. kl. 9 og 15 fredag ml. kl. 9 og 14.

     

    Vi modtager ikke pakker uden omdeling(sendt til pakkeshop/postbutik) eller pakker sendt pr. efterkrav.

     

    Varer der ønskes ombyttet til anden størrelse/farve/type, vil blive ombyttet inden for 24 hverdags timer efter at vi modtager dine returvarer. Udgiften til retur-forsendelser af denne type afholdes af dig.

     

    Reklamation:

    OBS! Inden du returnere en reklamation, send venligst info og evt. billede til: info@regovs.dk

    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

    Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

    Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) leveringsomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine leveringsomkostninger.

    Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

    Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

     

    Persondatapolitik
    For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
    Navn, adresse og e-mailadresse.

     

    Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

     

    Personoplysningerne registreres hos Regovs.com APS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

     

    Den dataansvarlige på Regovs.dk er Direktør Olav Møller

     

    Som registreret hos Regovs.com APS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@regovs.dk

     

    Klageadgang

    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@regovs.dk (Olav Møller).

    Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du enten bruge e-mærkets forbrugerhotline eller indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

    For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

     

    Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse.


    E-mærkets forbrugerhotline:

    Unik køberbeskyttelse på 10.000 kr. pr. handel se e-mærkets gratis køberbeskyttelse

    Du har altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.


    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    www.naevneneshus.dk

    Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr


     Handelsbetingelserne er senest september 2023

     

    Ved fortrydelse og returnering af ordre brug venligst denne formular: https://www.regovs.dk/returseddel-i-5.html

     
    Alternativt kan denne fortrydelsesformular benyttes:

    Standardfortrydelsesformular

    (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

     

    Til:

    Regovs

    Højgårdsvej 25 - Port 5, Thorning,

    8620 Kjellerup

    Danmark.

    Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

     

    __________________________________________________________________________________