Ønsker du at returnere en vare: Klik Her

 

Regovs internetshop i Viborg

Alle handler er underlagt dansk lov og indgås på dansk eller engelsk via hjemmeside regovs.dk eller regovs.com og foregår mellem dig, som kunde, og

Regovs.Com APS

Ærøvej 3 D

8800 Viborg, Danmark

E-mail: info@regovs.dk

Tlf.: 61515300 - Mobilepay til: 98368

CVR-nr. 34225362


Betaling

Der kan betales med følgende:

Viabill, mobilepay, ENA betaling til offentlige virksomheder, bankoverførsel.

Kreditkort: Visa/Dankort, e-dankort, Visa, Visa-elektron og Mastercard.

 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26.
ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: https://viabill.dk/forbruger/faq/

 

Ved bankoverførsel, check el. lign. er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Danske Bank

Reg.nr. 3409 Kontonr 0011074340

Eller Mobilepay til 98368

 

Bankoverførsel udland

IBAN kontonummer: DK4030000011074340

BIC (SWIFT-adresse) DABADKKK

 

Elektronisk faktura - offentlig virksomhed:

Virksomhed som ønsker faktura i forbindelse med EAN nummer

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

 

Priser:

Priser vises inklusive dansk moms og alle andre afgifter.

 

Levering:

Vi afsender din ordre inden for 0-1 hverdage. Ordre som bankoverførsel afsendes 0-1 hverdage efter at vi har registreret din indbetaling.

Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering, hvis ikke andet aftales.

Ordrer leveres i pakke til GLS-pakkeshop eller pakker via Postnord. Hvis Regovs ikke kan afsende ordren inden for den herover lovede frist kan du annulere ordren.

 

Fragt i Danmark:

  • Ordre kan sendes for 24 kr. til GLS-pakkeshop
  • Ordre sendt som privatpakke eller erhvervspakke kan altid tilkøbes.

Fragt Udland:

Oversøiske og udenlandske destinationer betaler fragt efter gældende takster hos GLS. Disse takster er indlagt i vores system, og du vil altid få fragten oplyst inden du bestiller. Du kommer aldrig til at betale mere end det af systemet beregnede. NB! Regovs.dk sender ikke pakker med luftpost.

I øjeblikket levere vi varer, produkter, julegaver og gaver til følgende lande:

Danmark, Sverige, Finland, Færøerne, Grønland, Norge og Island .

EU lande er incl. 25% dansk moms.

Grønland, Norge, Island, Færøerne, og andre lande uden for EU er excl. 25% moms 

 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 365 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Ved erhvervskøb (Engrosordrer) er der ikke fortrydelsesret.

 

Fortrydelsesfristen udløber 365 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 

 

Du skal inden 365 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail info@regovs.dk eller ved at benytte fortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

               

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.

Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Varer undtaget fortrydelsesretten

  • Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

 

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

-  du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

 

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Regovs, Ærøvej 3 D, 8800 Viborg, Danmark.

 

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mandag til torsdag ml. kl. 8 og 16 fredag ml. kl. 8 og 15.

 

Vi modtager ikke pakker uden omdeling(sendt til pakkeshop/postbutik) eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Varer der ønskes ombyttet til anden størrelse/farve/type, vil blive ombyttet inden for 24 hverdags timer efter at vi modtager dine returvarer. Udgiften til retur-forsendelser af denne type afholdes af dig.

 

Reklamation:

OBS! Inden du returnere en reklamation, send venligst info og evt. billede til: info@regovs.dk

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) leveringsomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine leveringsomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse og e-mailadresse.

 

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos Regovs.com APS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Den dataansvarlige på Regovs.dk er Direktør Olav Møller

 

Som registreret hos Regovs.com APS, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@regovs.dk

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@regovs.dk (Olav Møller). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 1 maj 2017

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

Til:

Regovs.dk

Ærøvej 3 D

8800 Viborg, Danmark

E-mail: info@regovs.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

___________________________________________________________________________

Ordrenummer: _____________ Bestilt den:______________ Modtaget den: ______________

Forbrugerens navn: ___________________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _______________________________________Dato:__________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)